Kreatív Integrál Szabadegyetem….az önismeret magasiskolája ingyenes

Nyílt nap beharangozó
Érdekel az önismeret? Szeretnél egy inspiráló közösséghez tartozni? Vágysz arra, hogy ne csak egy-egy tanfolyamnyi élményt szerezz, hanem valódi változásokat élj meg az életedben? Kicsit különcnek érzed magad a jelenlegi társadalomban, és szeretnéd megtalálni a helyed, ahol úgy lehetsz önmagad, hogy ezzel értéket is teremtesz?
Gyere el a nyílt napunkra, és ismerkedj meg a Kreatív Integrál Szabadegyetem képzésével, és velünk, az oktatókkal, akik tudásukkal és a fejlődés iránti elhivatottságukkal szeretnénk segíteni az önmegvalósításod.
Nyílt napunkon hallhatsz egy előadást az iskola felépítéséről, működéséről, és ígérhetem, teljesen más lesz, mint amit eddig egy iskoláról vagy az önismereti utakról képzeltél, és mutatunk egy kis ízelítőt a „hármas egység” fontosságáról, hogy lásd, mivel töltjük majd az időnket együtt.
Unalmas kísérletek nélküli pszichológia, dogmák nélküli spiritualitás, a„vagy-vagy” kizáró elképzelések helyett, várunk az integrál közösségében, mert ez a hely az „önismeret magasiskolája!”
A mai bonyolult világban a tájékozódás az segíti, ha tudunk egy biztos pontot, ahonnan elindulhatunk, amihez viszonyíthatunk, és ez a biztos pont mi magunk lehetünk, ha rászánjuk az időt és az energiát, hogy felfedezzük énünk mélységeit.
A Kreatív Integrál Szabadegyetem olyan önismereti műhely, ahol a világot a legkülönfélébb szempontokból megközelítve, inspiráló közösségben ismerheti meg önmagát a résztvevő, és fejlesztheti készségeit. Kétéves képzésünk során az integrál szemléletet közös nyelvként használva tematikus napokon ismerkedünk meg a kreativitás, intuíció, egyensúly, változás, értékek, csoportok témaköreivel (és még sok mással). Iskolánkban minden előadás interaktív, mert a tapasztalatilag megszerzett tudást tartjuk maradandónak, a hallgatók önmagukon szűrhetik át az információkat.
Célunk, hogy olyan személyek képzése, akik jobban kiismerik magukat a világban, megtalálják benne saját helyüket, felfedezik és fejlesztik rejtett értékeiket, és önmegvalósításuk a társadalom és kisebb közösségei számára is értékké válik
Kétéves önismereti műhelyünk abból a megfigyelésből született, hogy társadalmunk változik, értékrendje átalakul, és ebben az átalakulásban az emberek támpont nélkül próbálnak helytállni. „Papírokat” gyűjtenek, újabb és újabb tanfolyamokat végeznek el, hogy rátaláljanak „valamire”, az útjukra, a helyükre. Kényszerpályákra sodródnak, elhivatottság és lelkesedés nélkül élnek, elzárkóznak a közösségektől, megbetegszenek. Hiszünk benne, hogy az önismeret az a „valami”, amire elsősorban szükségük van. Saját értékrendünk, céljaink tisztázása megéri az időt és energiát, hogy mi magunk váljunk a biztos ponttá és ne sodródjunk a világgal, hanem a magunk módján gazdagítsuk azt.
Miközben azt is tudjuk, hogy vannak olyan emberek, akik új közösségeket teremtenek, mindenki számára élhetőbb értékrenddel, egyre nagyobb tömegben, mégis sokszor egymásról sem tudva. Hívhatjuk őket kulturális kreatívoknak, posztmoderneknek, zöldeknek, úgy tűnik a fejlődési útjuk közös.
Iskolánkban olyan közösséget szeretnénk létrehozni, ahol az önmagukat keresők- álljanak a keresés bármelyik fokán- együtt fejlődhetnek, egymást inspirálva és segítve. A két év során olyan témakörökkel ismerkedünk meg, amelyek segítenek a világot nyitottabban, több szempontból megközelíteni, és minden tematikus napunkon a világ egy új szeletét ismerjük meg, nemcsak elméleti, de gyakorlati szempontokból is. Tanulunk az egyensúlyról, kreativitásról, intuícióról, csoportok működéséről, kommunikációról, értékekről, motivációról, változásról, veszteségről, és a fókuszban mindvégig az áll: „Ki vagyok én ennek az ismeretnek a tükrében?”
A társadalmi hasznosság, és a társadalmi valóság ismerete fontos része a tantervnek, ezért arra kérjük a hallgatóinkat, hogy kis csoportokban ismerkedjenek a jelen kor problémáival. Látogassanak meg kórházakat, gyermekotthonokat, hajléktalanszállókat, figyeljék meg a valóságot, mélyüljenek el a problémakörben, és a szenzitív nap keretében osszák meg tapasztalataikat a csoporttal.
Vizsga és szakdolgozati rendszerünk arra épül, hogy elsődleges célunk az önismeret fejlesztése, ezért a klasszikus lexikális tudásalapú vizsgáztatás helyett a személyes fejlődést helyezzük a középpontba. A szakdolgozat témája maga a hallgató, és a két év alatt megélt tapasztalatai, a vizsgák pedig a fejlődésének olyan pontjai, ahol reflektálhat arra, hogy hol tart, és merre szeretne haladni.
A kétéves képzés végén „Ön és közösségfejlesztési szakértő” végzettséget szerez a hallgató. Két év alatt megtanulja, hogyan éljen az önreflexióval, hogyan dolgozza fel egyéni és csoportos élményeit, képessé válik önmaga és a csoport működésének jobb megértésére és irányítására. Iskolánk azonban nem egy újabb „papírról” szól, hanem arról a változásról, ami két év alatt végbemegy a hallgatóinkban.
www.kreativinegral.com

Scroll to Top